Zostań naszym partnerem. Więcej informacji otrzymasz po skontaktowaniu się z nami.
Umieszczenie odnośnika do naszej strony na tysiącach stron internetowych za pomocą jednego programu. Wystarczy skorzystać z np. z aplikacji Adder. Dla wszystkich brzmi to bardzo ciekawie, dzięki czemu wiele osób pozycjonujących swoją witrynę korzysta z takiej możliwości. Wykorzystują ją także amatorzy pozycjonowania, którzy po zakupieniu programu oferują usługi innymi firmom: bezpośrednio lub za pomocą aukcji internetowych. Nie możemy jednak dać się w ten sposób oszukać. Dlaczego oszukać? Ponieważ takie odnośniki do naszej witryny są przekazywane do stron, które Google traktuje jako nierzetelne. To powoduje, że takie strony kompletnie przez wyszukiwarkę nie są brane pod uwagę. To jeszcze nie koniec, ponieważ Google walczy z takimi manipulacjami i nie dość, że nie przyniesie nam to poprawy w wynikach wyszukiwania to może dodatkowo spowodować, że na naszą witrynę zostanie nałożony filtr, a nawet zostanie usunięta z Google. Dlatego szukając firmy, która poprowadzi pozycjonowanie naszej witryny powinniśmy zdecydować się na profesjonalistów, którzy zaoferują nam dobrą i oryginalną treść. Bo dzisiaj nie potrzeba ilości, a potrzeba jakości. Przy wyborze takiej firmy dopytajmy o to jakimi dysponuje stronami do publikowania treści lub – w przypadku gdy nie ma takich stron – jak radzi sobie z pozycjonowaniem.
Reklamy w Internecie, a pozycjonowanie stron
Pozycjonowanie jest czymś zupełnie innym niż typowa reklama w Internecie. Tak naprawdę nie ma to ze sobą związku. Pamiętajmy, że kupowanie reklam i kampanii promocyjnych na bardzo popularnych portalach nie ma żadnego wpływu na pozycję w wyszukiwarce. Takie odnośniki Google czyta jak płatne reklamy i na ma to wpływu na pozycjonowanie. Pamiętajmy także, że pozycjonowanie i reklama zostały stworzone do innych celów. Reklama ma przyciągnąć klientów dlatego działa praktycznie natychmiast. Z kolei pozycjonowanie jest nastawione na osiągniecie długofalowych efektów.
Public Relations w pozycjonowaniu witryn
Ciekawą propozycją dla pozycjonowania jest korzystanie z Public Relations. Jest ono bardzo dobre i bardzo skuteczne. Jednak musimy pamiętać, że efekty przychodzą po dłuższym czasie. Taki rodzaj pozycjonowania promuje artykuły o zleceniodawcy za pomocą wysokiej jakości portali internetowych. Jest jeszcze jedna alternatywa, którą jest własnoręczne pozycjonowanie. Nie wymaga ono dużej wiedzy, więc praktycznie każdy może to zrobić. Jest to stosunkowo tanie rozwiązanie, ale wymaga poświęcenia temu zagadnieniu kilku godzin w ciągu tygodnia.