Zostań naszym partnerem. Więcej informacji otrzymasz po skontaktowaniu się z nami.
Marketing treści, bo w ten sposób trzeba określić Content to działania, które mają zmierzać do tworzenia i publikowania dobrych treści, które będą budzić zainteresowanie użytkowników i tym samym mogą przyciągnąć potencjalnych klientów. Tak naprawdę będzie to forma komunikacji z klientami, która będzie opierała się na zaangażowaniu z obu stron. Podstawy Contentu to konieczność zmiany, o której trzeba pamiętać, czy chce się dotrzeć do szerokiego grona potencjalnych klientów. Większość z nich jest już znudzonych tradycyjnymi przekazami w formie reklamowej, dlatego wolą wartościowe treści. Wszystkie firmy, które chcą na współczesnym rynku budować swoją pozycję muszą zmieniać również formę komunikowania się z klientami. Trzeba unikać nadmiernej ostrości i natręctwa jeśli chodzi o reklamę. Obecnie trzeba już unikać nachalnej reklamy, w której będziemy uciążliwie zachęcać do swoich produktów. Dużo lepiej to wszystko można zrealizować, jeśli skutecznie użytej się Content Marketingu.
Jak działa Content Marketing?
Marketing treści opiera się w głównej mierze na tym, że zaufanie potencjalnych klientów można budować, jeśli będzie się im dostarczać możliwie najlepszą treść i wiarygodne informacje. Oczywiście najważniejsze to samemu zadziałać i publikować takie treści, które będą pokazywały, że w danej dziedzinie rzeczywiście jest się ekspertem i to jest rzeczą, która pozwala budować świadomość marki. Jeśli tak podejdzie się do kampanii marketingowych można oczekiwać, że uda się skutecznie zbudować zaufanie i zainteresowanie odbiorców marką. Unikając nachalnego przekazu można dotrzeć do tych, którzy rzeczywiście będą naszą ofertą zainteresowani. Dobre artykuły wpływać będą również na ilość tworzonych linków, które prowadzić będą do naszej strony. Tym samym przeprowadzone będzie naturalne pozycjonowanie i wyszukiwarka będzie traktowała nas jako stronę na wysokim poziomie. To buduje naszą większą dostępność i daje nam więcej możliwości, by ciągle udoskonalać prowadzoną przez siebie działalność. Tworzenie dużej ilości linków prowadzących do strony w sposób naturalny to forma pozycjonowania, która powszechnie uważana jest za najlepszą.
Co można zyskać jeśli zastosuje się content marketing?
- większe zaufanie ze strony klientów
- opinię eksperta w branży
- bardzo wysoką pozycję w ramach wyszukiwania Google
- zwiększone zainteresowanie branżową witryną
- budowany, silniejszy wskaźnik konwersji z klientów potencjalnych na rzeczywistych
- dużo większy zasięg docierania
- zmniejszenie wydatków na inną formę reklamy produktów.