Zostań naszym partnerem. Więcej informacji otrzymasz po skontaktowaniu się z nami.
W sklepach internetowych zdecydowana część ruchu będzie pochodzić z wyszukiwarek, oczywiście przede wszystkim z Google. Większość internautów, gdy przegląda wyniki wyszukiwania stara się skupić na pierwszych dwóch, maksymalnie trzech stronach. Im będzie bardziej popularna fraza tym można oczekiwać, że ruch będzie większy, dlatego pozycja jest tak ważna. Pozycjonowanie to działania, które mają nam pomóc w zdobyciu takiej pozycji. W przypadku sklepu pozycjonowanie jest trudne, gdyż znajdują się tam jedynie krótkie opisy produktu i zdjęcia. To jednak za mało, by dobrze się wypozycjonować. Dla Google liczy się tekst. W momencie, gdy jest to powtórzenie, bądź też tekst bardzo źle się czyta okaże się, że trudno będzie o to, by zdobyć sobie w wyszukiwarce dobrą pozycję. Słabe teksty będą bardzo szybko przez nią odsiewane. Na samym początku powinniśmy zadbać o to, by stworzyć przyjazne linki. Dążymy więc do tego, by adres wpisywany w wyszukiwarkę pozwalał użytkownikom docierać do naszej strony. Zamiast numerów warto w pasku adresu zapisywać słowa kluczowe, które będą sposobem na skuteczne indeksowanie stron.
Google Adwords czyli kampania dla e-biznesu
Dobrym rozwiązaniem dla sklepów internetowych wydają się być zyskujące obecnie mocno na popularności linki sponsorowane, z którymi bardzo często się spotykamy. Jeśli zdecydujemy się na kampanie Google AdWords staje się to możliwe. Po wpisaniu określonego przez nas hasła na samej górze pojawi się nasz link. Za taką formę promocji trzeba jednak zapłacić. Jest jednak wiele zalet, które zachęcają ludzi do tego, by korzystać z takich form. Przede wszystkim efekty są bardzo szybko i po uruchomieniu kampanii bardzo szybko pojawią się pierwsze kliknięcia. Zdecydowanie łatwiej jest dotrzeć do klientów, którzy rzeczywiście mogą być zainteresowani naszą ofertą. Nie ma tutaj przypadkowości tak jak w przypadku innych form reklamowanych.
Jeśli chodzi o obsługę tego narzędzia wydaje się być ono bardzo prostym. Jedyne co trzeba mieć to posiadać konto na Google a więc wystarczy korzystać z gmaila, youtube czy też Google+. Na podstawie przygotowanych przez google statystyk kampanii można zdecydowanie skuteczniej planować konkretne działania, które będzie chciało się podjąć w przyszłości. Należy pamiętać, że naszym celem jest budowanie takiej sytuacji, w której współczynnik kilkalności będzie na zadowalającym poziomie. Warto z tego korzystać, gdyż płatna reklama Google AdWords mocno zyskuje sobie na popularności i ma już ¼ rynku reklamy internetowej, co rzeczywiście jest dobrym wynikiem.