Zostań naszym partnerem. Więcej informacji otrzymasz po skontaktowaniu się z nami.
Jeśli mamy uruchomioną kampanię AdWords musimy się zatroszczyć o to, by miała ona odpowiednio zasilony budżet, gdyż wtedy będzie działać. Gdy budżet już się skończy reklama przestanie działać. Natomiast przy pozycjonowaniu będzie całkowicie inaczej. Jeśli chcemy zaistnieć na wysokich pozycjach powinniśmy zatroszczyć się o to, by dobrze przygotować swoją witrynę a następnie budować do niej odpowiednią bazę linków. Najlepiej by te linki miały dużą wartość i by ogolnie było ich jak najwięcej. W ten sposób nasza pozycja wzrośnie. Oczywiście nie są to jedyne czynniki, które wpływają na SEO. Google mówi o tym, że takich czynników może być nawet 200. Wśród nich ważne jest również to jak w wyszukiwarce zachowują się użytkownicy. Często spotykamy się z opinią, że współczynniki odrzuceń to również element, który decyduje o pozycji w Google. Taka opinia jest oczywiście przesadzona, jednak w drugą stronę rzeczywiście ma to znaczenie. Jeśli ktoś pojawia się na naszej stronie a następnie będzie wracać do wyszukiwania Google będzie w stanie wziąć to pod uwagę.
Przy uruchomionej kampanii AdWords osoba, która szuka nas pod kątem konkretnych słów kluczowych później nie będzie już wracać do wyszukiwania a to dla Google jest sygnał, że nasza witryna go zadowoliła a to znaczy, że jest dobra i zasługuje na wysoką pozycję. Osiągnięcie takiego efekty może być jednak brane pod uwagę, gdy chodzi o duże kampanie, przy mniejszych taki efekt będzie trudniejszy do osiągnięcia. Zazwyczaj przy kampanii AdWords, która trwa dłuższy czas można liczyć, że będziemy bardziej popularni. Internauci budują znajomość naszej marki a to w dłuższej perspektywie będzie generować dalsze linki i budować pozycję z promocją firmy. Użytkownicy zaczną wspominać o nas w ramach forum czy mediów społecznościowych a to prowadzi do powstawania backlinków.