Zostań naszym partnerem. Więcej informacji otrzymasz po skontaktowaniu się z nami.
Każda osoba, która poszukuje dla swojej firmy sposoby na rozwój musi również zdecydować jakie środki chce na to przeznaczyć. Tutaj niestety często szukamy oszczędności na wydatkach a jak największych efektów. Istotną sprawą będzie dla nas konwersja. Czym ona jest trzeba sobie powiedzieć na samym początku własnej przygody z Google AdWords. Konwersja to nie tylko realizacja gotówkowej transakcji. To również wszelkiego rodzaju kontakty czy dane, które użytkownik u nas pozostawia. Z poziomu AdWords oraz konta Analytics możemy prowadzić swoją konwersję. Jeśli uda nam się określić czym będzie dla nas konwersja prawdopodobnie będziemy mogli lepiej ocenić rentowność działań.
Istotną sprawą będzie znalezienie formatów reklamowych po tym jak wcześniej przeanalizuje się działania konkurencji. W każdej branży mamy specyficzne rodzaje działań, dlatego nie można zawsze stosować takich samych rozwiązań. Dlatego najlepiej podejść do tego w sposób racjonalny i stopniowo prowadzić wszystkie działania. Zacząć warto od reklamy tekstowej. W momencie, gdy ta forma okaże się za słaba warto przejść do dalszych rozwiązań. Można wybierać reklamy graficzne czy też zyskujący na popularności remarketing. Możliwości jest naprawdę wiele. Trzeba jednak brać stale pod uwagę ze nie mamy nadmiernego budżetu a niektóre rozwiązania mogą wymagać większej ilości czasu. Dlatego trzeba wybierać kampanie solidnie, by znaleźć takie, które przyniosą nam najlepsze efekty. Jeśli zastanawiamy się jak liczyć stawki dzienne warto kwotę miesięczną podzielić przez 30.4 tak radzi Google. Jeśli chodzi o stawki za kliknięcia trzeba brać pod uwagę wiele możliwości. Możemy wykorzystać Planer słów kluczowych, który funkcjonuje w ramach Google AdWords bądź też skorzystać z rozwiązania zewnętrznego, gdyż i takie możliwości obecnie prężnie funkcjonują.
Ostatecznie jednak to jak udało się przygotować konkretną kampanie będzie w stanie wykazać dobry test. Warto przynajmniej przez kilka tygodni czy dni sprawdzić jak zachowują się dane kampanie i na jakie efekty można oczekiwać. Przeprowadzenie testu będzie w stanie wykazać jakie realnie są stawki CPC oraz jak przypisuje się stawki do wybranych przez nas słów kluczowych. Możemy w ten sposób porównywać swoje działania z konkurencją. Jeśli zdecydujecie się Państwo zastosować do przygotowanych przez nas rad możecie oczekiwać, że uda się przygotować dobrą listę słów kluczowych, które będą dobrze wykorzystane przy posiadanym budżecie i nie doprowadzą do ruiny firmy, która chce się rozwijać.